The Amazing Spider-Man 2 v1.2.8d Mod Apk

94

The Amazing Spider-Man android APK + Obb ile aksiyon dolu bir maceraya hazırmısınız? The Amazing Spider-Man ile suçluları yakala şehrin sokak ve caddelerini suçlulardan kurtar. 3D görselleriyle oyun daha keyifli kendinizi oyununun içinde hisseder gibi. The Amazing Spider-Man offline versiyondur. Yani internete gerek duymadan rahatça oynayabilirsiniz. 

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
BOYUT: 622 MB
TÜR: APK & OBB


İNDİR ALTERNATİF LİNK DRİVE

İNDİR ALTERNATİF LİNK CLOUD MAİL

Yorum Gönder

94 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. sa kardeş doğru sekilde işmleri yaptım fakat durduruldu hatası veriyor nedeni ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafıza kartı kullanıyorsan eğer hafıza kartına atman gerek obb dosyasını

      Sil
    2. Abi bende oyunu durduruyo

      Sil
    3. Kurulumu doğru şekilde yaparsanız sorun çıkacağını sanmıyorum

      Sil
    4. Kurulumu doru yaptım fakat tam açıl cakken kapanıyor durduruldu diyor

      Sil
    5. ben bi bakıyım o zaman sorun olursa yenilerim

      Sil
    6. Yenilendi ve denedim kesin çalışıyor.

      Sil
    7. Arkadaş APK inmiyor

      Sil
    8. yha hafıza kartı kullanmıyom açılmazmı yani

      Sil
    9. açılır neden açılmasın yer olduktan sonra sorun değil

      Sil
  2. İndirme linki yok acil yardım

    YanıtlaSil
  3. Güncelleme istiyor admin nasıl yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet bağlantısını kapatmayı deneyin. olmasa obbyi yanlış yere atıyorsunuz demektir. eğer obb dosyasını hafıza kartına attıysanız yer değiştirin telefon hafızasına atın

      Sil
    2. ee ben sana internet kapalı olsun diye bir şey dedimmi sen neyin kafasını yaşıyorsun ? lisans kontrolude çoğu oyun yapar bu normal bir şey

      Sil
  4. DATADA OBB KLASÖRÜ YOK Kİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. com.gameloft.android.ANMP.GloftASHM < bu ne klasörü obb değilmi ?

      Sil
    2. Kardeşim ya sen onu android/data/obb içine atıyoruz yazıyon sorada böyle diyon yaz ki android/data nın içine atın

      Sil
    3. hemen düzeltiyorum kusura bakma şaşkınlık işte

      Sil
  5. Ben turbobit oyun linkinee tikladim orda cikanlari da yazdim 10 dk bekleykn hatasi verdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alternatif link ile indirebilirsin

      Sil
    2. Yanliz iki saattir bekliyorjm %1 olmadı

      Sil
    3. Chromeden indir ve tarayıcıyı kapatma arka planda çalışsın

      Sil
    4. apk indiriom neredeyse yarısı doldu inşallah açılır

      Sil
  6. Internetim ise fiber bunun partlisi varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır sorun senin nette o zaman en hızlısı bu zaten

      Sil
  7. Ben indiriyorum indi zaman data nin icinemi atimyim

    YanıtlaSil
  8. Indirirken hata olustu napmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alternatif link ile indirebilirsin. Kurulumunuda yazdım ona göre kurarsınız

      Sil
  9. Hocam oyuna giriyorum atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu doğru şekilde yaptığınızdan eminmisiniz?

      Sil
  10. Yukleyemiyorum anlatirmisiniz indirmeyi lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alternatif linkten indirin o zaman. Alternatif linke tıklayın daha sonra sağ yukarda saniye olacak onlar bitince reklamı geç diyin indirme bölümü açılır

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Alternatif ile mobil link olarakta geçerli rahatça indirebilirsin.

      Sil
  12. abi a tacagimiz dosya nerde bulunuyor

    YanıtlaSil
  13. Abi dediginiz dosya nasıl atcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkat ederseniz kurulumu konuda var

      Sil
    2. HATA ALAN ARKADAŞLAR com.gameloft.android.ANMP.GloftASHM dosyasını gameloft\games\GloftASHM içine atın bendede hata veriyordu bu şekilde çözdüm

      Sil
    3. yaptim bi bok olmadı amq

      Sil
  14. abi club mariyi den indiriyorum sayfanın resmini indiriyor ne yapmalıyım tabletim samsung galaxy tab 3 10.1 inc

    YanıtlaSil
  15. "com.gameloft.android.ANMP.GloftASHM"

    Bunu bulamıyor um yeri neresi acil cevap ltfn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirdiğiniz dosyanın içinde öyle bir klasör var

      Sil
  16. Kardeşim dosyayı android obbye attim oyunu kurdum giriyorum oyundan çıkıyor daha hiç birşey gözükmeden oyundan çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafıza kartı kullanıyorsan eğer hafıza kartına at obb dosyasını

      Sil
  17. Lütfen yardim edermisin admin ?

    YanıtlaSil
  18. Abi ne dediyseniz yaptım ama oyun acilmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılmaması imkansız ne hata alıyorsunuz ? Bu arada İnternetiniz kapalıysa eğer açık olsun

      Sil
    2. Admin eski yorumlarında kapat neti demişin ama şimdi aç diyon ve güncelleme var deyip atıyor

      Sil
    3. Ve kapatınca (neti) internet bağlantınızı kontrol edin mesajı ingilizce geliyor

      Sil
    4. Yeni sürüm eklendi şimdi deneyebilirsiniz. İlk sefer bağlantı açık olması gerekiyor güncelleme kontrölü yapıyor

      Sil
  19. bilader apk dosyası ınmıyor nasıl lınk koyuyosn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen indiremiyorsun 2 alternatif var orda beceremiyorsundur

      Sil
  20. abi iniyi dosyayı obb amaı ne işte ona atıyorum tam açılcak aniden kapanıyo ve the amazing spiderman durduruldu diyo ne yapabilirim admin lütfen bu oyunu oynamayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafıza kartı varsa obb dosyasını hafıza kartı/android/obb içine at

      Sil
  21. Ben bunu pc den indirdim hafıza kartı var burdan direk hafıza kartına mı atacagım neereye atacagım admin.Biraz bilgi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apk'yi telefonuna atıp kuracaksın ilk önce ama açma sakın. daha sonra com.gameloft.android.ANMP.GloftASHM dosyasını hafıza kartı/android/obb içine atacaksın oyunu açacaksın. Eğer çalışmasa önbelleği silip tekrar açmayı dene

      Sil
  22. DOĞRU BİR ŞEKİLDE KURDUM AMA OYUNA GİRNCE ÇALIŞMA DURDURULDU HATASI ALIOYRUM SEBEP NEDİR ??

    YanıtlaSil
  23. oyundan bişey demeden atıyor ayrıca oyunun simgesi android simgesi olarak görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android simgesinin gözükmesi oyunun silinmesi anlamına gfelir ya da launcher ile alakalı

      Sil
  24. yarın indiricem indirirse teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Ben gosterdıgın tum asamaları yaptım fakat oyun açılmıyor herhangı bır hafız kartımda yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlayamıyorum sizin arkadaşlar sadece bendemi çalışıyor yoksa sizmi yapamıyorsunuz

      Sil
  26. Oyunu açtım internet istiyor interneti açıncada banlandınız diye ingilizce bir mesaj geliyor oyundan atıyor ne yapcam admin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google plus hesabına giriş yapmamanız gerekiyor banlanmanız normal o şekilde

      Sil
    2. verileri silip tekrar girebilirsiniz

      Sil
  27. Abi oyunu indir diyom bana lazy bilmem ne uygulama indir diyo indird im uygulamayi ama yine o cikiyor inmiyor neden

    YanıtlaSil
  28. Abi oyunu indir diyom bana lazy bilmem ne uygulama indir diyo indird im uygulamayi ama yine o cikiyor inmiyor neden

    YanıtlaSil
  29. Admin dosya acilamiyor diyo

    YanıtlaSil
  30. Admin ben dosyayi indirdim ama dosya beyaz sayfa olarak gozukuyo yaninda rar yaziyo bunu nadil yapabilirim dosyaya basiyorum bunu acicak ugulama bulnamadi diyor be yapmaliyim kurum sorun deil de bu beyaz sayfa goruntusunu nasil yok edip apk dosyasi na ulasabilirim rar liysa bu dosya nasil cikarabilirim

    YanıtlaSil
  31. Oyunu indirdim herşeyi doğru yaptim oyuna giriyorum fakat hiçbir şey yazmadan oyundan atiyor acil yardım

    YanıtlaSil
  32. Merhaba oyunu indiriyorum ama yalniz bi link var data yaziyo apk da onun icinde mi yoksa ayrica indirecek miyim

    YanıtlaSil
  33. aynen yapıyorum durduruldu diyo

    YanıtlaSil
  34. Arkadaslar daha bir kisinin kurup çalıştırdığı görülmemiş demek ki admin de çalışıyor bu kadar insan gerizekali admin akıllı

    YanıtlaSil
  35. rootlu motorola atrıx açılırmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android sürümünüzü destekliyorsa açılır rootla alakası yok

      Sil
    2. android sürümünüzü destekliyorsa açılır rootla alakası yok

      Sil
  36. la admın resımler yalnıs

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimlerin nesi yanlış ?

      Sil
    2. the amazıng spıder man 2 resmı onlar

      Sil
    3. hılelımı abı hem bu hemde 2 ncı oynu

      Sil
  38. derleyici hatası veriyo bi bakarmısınız

    YanıtlaSil
  39. Cok tesekkurler
    Ben zaten apk data olarak indirdim oyuna girio cogu kisi nasil giremedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende deneyerek eklemiştim giriyor. Giremeyenler bir yerde yanlışlık yapıyordur.

      Sil
  40. Yanıtlar
    1. Lisans hatasi icin telinizi rootlayip lucky patcher uygulamasini indirin. Ardindan lisans kaldirmayi deneyin calisacaktir.

      Sil

Yorum Yapabilmek İçin Aşağıdaki Yorumlama Biçiminden ''Adı/URL'' ya da ''Anonim'' Seçeneklerinden Birini Seçebilirsiniz.

buttons=(Accept !) days=(20)

Web sitemiz kullanıcı deneyimlerini geliştirmek için çerezleri kullanır Daha fazla bilgi edin
Accept !