My Talking Angela 2 v1.4.1.10972 Mod APK

0
Benim Konuşan Angela’m 2

My Talking Angela 2 (Benim Konuşan Angela’m 2) sınırsız para hileli mod apk, her gününüzün eğlenceli ve eğitici geçmesini sağlayan sanal evcil hayvan oyunudur. Oyuncular moda düşkünü bir kedinin büyük şehirdeki evinde vakit geçirmesini sağlayacaktır.

Oyundaki amacınız moda düşkünü kediniz Angela ile beraber eğlenmek olacaktır. Angela ile beraber dans edebilir, makyaj yapabilir, giyinebilir, leziz yiyecekler ve atıştırmalıkların tadına bakabilirsiniz. Ayrıca oyun içerisinde evcil kediniz ile beraber çeşitli bulmacalar çözebilirsiniz.

Bu oyun en popüler oyunlardan biri olan Benim Konuşan Kedim Tom yaratıcılarından Outfit7 tarafından geliştirildi. Oyun geliştirici kalitesinin yanı sıra oyunun kalitesi bile çok iyi..

Benim Konuşan Angela’m 2 android oyununun sınırsız para hileli versiyonunu sitemizden ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

Benim Konuşan Angela’m 22
Benim Konuşan Angela’m 23

İNDİRME LİNKLERİ

İndir

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Accept !) days=(20)

Web sitemiz kullanıcı deneyimlerini geliştirmek için çerezleri kullanır Daha fazla bilgi edin
Accept !